Friday 15 September 2017

Super Simple System Forex Handel


Super Simple System. This system är rent baserat på listan på indikatorer för att hjälpa till att bestämma tidpunkten för att komma in på marknaden. Signal att komma in. Super Signal ger dig många signaler när du ska gå in i handeln, det kommer att varna dig många gånger men tänk på att det är För att låta dig veta att du är redo och inte ska komma in direkt. Signal Line ändrar färg när det vänder sig till en annan färg, kanske du vill gå in men om du vill vara säker vänta när linjen bildar en bra vinkel som 30 grader Eller mer då är det en stark trend Aroon ändrar inte inställningen från 20 till 50 hur man använder det här är det när antingen trendlinjen går ner, det är en annan signal. Flyttande medelvärden med Signal Line ger dig stor MACD på diagrammet. marknaden bara när Stokastiska blir färg, se till att andra indikatorer är överens om att göra det. Här är skärmbilderna. Ladda ner indikatorerna Färg Stokastisk Signal Super Signal.03-10-2009, 07 26 AM. Join Datum Mars 2009.Tx allt du Måste göra nu är att ladda upp dina filer.03-10-2009, 08 28 AM. Join Datum feb 2009. Jag kommer att kolla på det här systemet Tack för att du skickade in ariesto.03-23-2009, 07 53 AM. Join Datum mar 2009. Tack för metoden jag ska försöka denna orsak ser lättare och lönsam ut för mig. 03-24-2009, 09 54 AM. Join Datum mar 2009.Var hittar jag instruktioner om hur man ställer upp den.03-31-2009, 03 10 PM. Join Datum Aug 2008.Har någon använt denna strategi i realt konto Hur är det 04-01-2009, 04 54.Join Datum nov 2006.Användare som använder den här strategin på live eller demo.04-01-2009, 06 23 PM. Join Datum Aug 2008.Tryck på demo först för att få brukade det.04-02-2009, 05 19 AM. Join Datum Sep 2008. Jag är skapare av denna systme.05-08-2009, 11 43 AM. Join Datum maj 2009. Ursprungligen postat av ariesto. This system är rent baserat på listan över indikatorer som hjälper till att bestämma tidpunkten för att komma in på marknaden. Signal för att komma in. Super Signal ger dig många signaler när du ska komma in i handeln, det kommer att varna dig många gånger, men kom ihåg att det är att låta dig veta att du är redo och redo Att inte skriva in direkt. Signal Linje kommer att ändra färg whe N det vänder sig till en annan färg, kanske du vill komma in men om du vill vara säker vänta när linjen bildar en bra vinkel som 30 grader eller mer då är det en stark trend Aroon ändrar inte inställningen från 20 till 50 hur man använd detta det är när antingen trendlinjen går ner, det är en annan signal. Flytta medelvärden med Signal Line kommer att ge dig stor MACD på diagram. Ange marknaden först när Stokastiska blir färg, se till att andra indikatorer är överens om att göra det. Här är Skärmbilderna. Ladda ner indikatorerna Färg Stokastisk Signal Super Signal. Super Enkelt handelssystem. Forexbio Squeeze More Strategy.1 Öppna alla 4Hr Candle Stick diagram.2 Installera Bill Williams Awesome Oscillator AO med standardvärden.3 Installera Bill Williams Accelerator Oscillator AC Med standardvärden.4 Inställning Stokastisk ovanpå AC med inställning 5, 3, 4 Se bifogad mallfil.1 Stark signal När stokastisk K och D passerar över eller under 80 eller 20 och både AC och AO blir rödgröna samtidigt 2 När stokastiska korsar a bove eller under 80 eller 20 Vänta på att AC ska bli rödgrön, skriv in öppen av samma stapel.1 När Stokastiskt korsar över eller under 80 eller 20, vänta på Stokastisk att korsa 0 rad AC.1 När stokastiska korsar över eller under 80 eller 20 men AC ändrar inte färg på nästa ljus 2 När Stokastisk har flyttat mellan 80 och 20.1 Handel med 3 partier med stoppförlust 50 pips bort 2 Ta vinst på 1: a partiet med 50 pips Flytta stoppförlust för att bryta även BE 3 Ta vinst på 2: a parti vid 100 pips 4 Låt den tredje parten springa tills du ser en motsatt ingångssignal. 1 Lämna inte om Stokastiska korsar under 80 och 20 Vänta på att den passerar 0 rad AC och sedan avsluta Detta är viktigt om du vill fånga stora drag För ex 100 800 pips rör sig. Bakgrunden bakom setup.1 4 Hr diagram hjälper till att fånga Big Moves 100-800 pips En mindre tidsram kan användas men förvänta mindre rörelser För Ex Använd 30 Min kartong för 40- 50 pips flyttar 2 AO ger en uppfattning om aktuell trend När AO och AC är samma färg representerar den starka tre Nd AO reagerar långsamt för att tränas sedan AC 3 Som nämnts visar AC att förändringen i trenden är snabbare än AO och ger därigenom goda ingångs - och utgångssignaler. AC är faktiskt den enda indikatorn som kan hjälpa dig att komma nära varandra. Topp och botten 4 Stokastisk ger information om Oversold och överköpt pris Mycket viktigt för att bestämma inträde och utgångspunkter.1 Du kommer inte att kunna fånga alla drag 2 Du kan inte välja topp och botten 3 Stokastiska hjälper oss att hitta stora drag och hjälper oss att identifiera sidoplanmarknader 4 När AC-stavar når under 20 eller över 80 och vid den tiden stokastiska korsningar än det är stark signal. Du kan få mallen och indikatorn. Tråd ett super enkelt handelssystem. Ett super enkelt handelssystem. Greetings Fellow Traders. Jag har handlat i aktiemarknaden sedan 1980 och Forex under de senaste åren har jag nyligen gått med i BabyPips och har hittat några bra idéer på den här sidan som jag brukar tweak för att komma fram till en handelsmetod. Till skillnad från vill jag dela en super Enkelt handelssystem som jag hittade på ett annat forum På andra forumet använde människor detta system och tjänade pengar. Jag har inte provat det ännu, men jag har eyeballed diagrammen och det ser ganska lovande ut. Syftet med denna tråd är att lägga till Idéer som kan förbättra ett redan lönsamt system. Jag ska försöka leva det för första gången på söndagen. Skapa ett veckotabell Placera handlar 50 PIPS över eller under slutet för föregående vecka Använd en fast 30 PIP-stopp Ingen vinst mål Låt handeln springa hela veckan och stäng under de sista 30 minuterna av marknaden för veckan. Den stora funktionen i detta system är att oftare än inte veckotrenden kommer att etablera sig och hålla sig i takt från måndagen eller tisdagens Handelssessionen för den veckan. Tidig vecka 1 9597 Köp 1 9647 Sälj 1 9547. Följande regel är lite annorlunda än de flesta handelssystemen i denna stil. Om köpet körs, flytta säljaren upp till de föregående veckorna nära 1 9597 i detta fall. Om Sel Jag körs, flytta köpet ner till de föregående veckorna nära i detta fall också 1 9597. Dessa två regler tillåter en mer robust och aggressiv inträde efter att ha förlorat affärer. Rekommenderade volatila marknader USD CHF, GPB USD, etc. Detta system är ungefär 150 pips per vecka på GBP USD-marknaden utan något ingripande Jag är stor tro på att de flesta över handeln på marknaden Detta system kommer att minimera dina affärer med sin natur. Senast ändrad senast 10-24-2009 kl. 09 15.00. Ursprungligen postat av MattW2009.Jag har precis gjort en snabbindikator på mitt diagram för att visa om en vecklig stapel flyttar mer än 50 pips i båda riktningarna. Det verkar tydligen omkring 85 av tiden, så det här föreslår att det mesta av tiden den första handeln är en förlust och den andra är den som tar in pengarna. Given detta, kanske en tweak skulle vara att hoppa över den första handeln och när priset har flyttat 50 pips i en riktning, placera motsatt ordning vid veckans öppna pris. Detta skulle få Slå 85 av tiden och skulle springa till e Nd i veckan utom i en whipsawing-marknad där de ursprungliga reglerna skulle ge dig två förluster snarare än en. Tack Matt för testet Men jag tror att den viktigaste faktorn är var veckopriset slutar ge 85 chans att marknaden flyttar mer än 50 pips i båda riktningarna är väldigt uppmuntrande men den viktigaste faktorn är var priset stänger för veckan. Du kan testa hur många gånger det veckopriset stänger mer än 80 pips från dess öppning. Detta kommer att berätta för dig Om du inte tappade 30 pips på andra sidan, då behöver du bara 50 pip i en riktning för att bryta jämnt. Det bästa testet för den här metoden skulle vara Vad är den genomsnittliga nimberen av pips som veckopriset stängs från sin öppna. Detta skulle berätta vad din genomsnittliga vinst kan se ut. Om du vet vad din genomsnittliga vinst kan vara, antar du bara att du förlorade 30 pi Ps på andra sidan, även om du kanske inte har förlorat några pips på andra sidan eftersom du kanske inte har gått in i handeln och då vet du vad din genomsnittliga vinst är. Då kan du testa antalet gånger som handeln vinner förlorar och multiplicerar det med din genomsnittliga vinst för att få en avkastning på eget kapital. Såsom yor pekar på att bara ta en sida av handeln efter att den rör 50 pips i andra riktningen vet jag inte OPTIMAL sättet att spela det men jag skulle Vara benägen att ta båda handlarna för att jag inte vill missa en stor handel. Min lutning här är att spela båda handlarna eftersom grundtanken bakom detta system är att försöka slå BIG-handeln. Om du bara träffar en stor handel per månad borde det bli 3 veckor om du ens får så många förlorade veckor. Kan du göra något av ovanstående test. Tack Matt för testet Men jag tror att den viktigaste faktorn är var veckopriset STÄLLNINGAR Tilldelas en 85 chans att marknaden flyttar mer än 50 p Ips i båda riktningarna är väldigt uppmuntrande men den viktigaste faktorn är var priset stänger för veckan. Är du i stånd att testa den procentuella tiden som veckopriset stänger mer än 80 pips från dess öppning. Detta kommer att berätta hur mycket av den tid då handeln i det närmaste bryts, förutsatt att du förlorat 30 pips på andra sidan, om du inte tappade 30 pips på andra sidan, så behöver du bara 50 pip i en riktning för att bryta jämnt. Det bästa Testet för denna metod skulle vara Vad är den genomsnittliga nimberen av pips som veckopriset stängs från sin öppna. Detta skulle berätta vad din genomsnittliga vinst kan se ut. Om du vet vad din genomsnittliga vinst kan vara, antar du bara att du förlorade 30 pips på andra sidan trots att du kanske inte har förlorat några pips på andra sidan eftersom du kanske inte har gått in i handeln och då kommer du veta vad din genomsnittliga vinst migt är. Då kan du testa antalet gånger som handeln Vinner förlorar och multiplicerar det av dig r genomsnittlig vinst för att få en avkastning på eget kapital. Såsom yor pekar på att bara ta en sida av handeln efter att den rör 50 pips i andra riktningen vet jag inte OPTIMAL sättet att spela det men jag skulle vara benägen att ta både handlar för att jag inte vill missa en stor handel. Min lutning här är att spela båda handlarna, eftersom grundtanken bakom systemet är att försöka slå BIG-handeln. Om du bara träffar en stor handel per månad, borde detta gör upp till 3 veckor om du ens får så många förlorande veckor. Är du kapabel att göra något av ovanstående test. Jag arbetar på Kabel sedan Jan 2008.100 av veckovisa stänger åtminstone 80 pips i båda riktningarna.85 i veckan barer stänger mer än 80 pips från det öppna. Absolut absolutvärde av nära hållet taget som MA under de senaste 20 veckorna är 175 pips. Ursprungligen postat av MattW2009. Jag har modifierat reglerna lite för att underlätta backtestning och det här är vad jag kommer upp med. Ta lång tid på GBP USD om priset börjar veckan, minskar med 50 Pips och sedan vidarebefordra öppningspriset så inträde på veckovis öppet Stäng handel vid slutet av veckan med ett stopp på 30 pips under öppen. Resultat är maximalt fyra förluster i rad under de senaste 2 åren AVERAGE per vecka över vinnare, förlorare och inga affärer är 80 pips skulle vara högre om du rabatt inte handlar, förmodligen ca 100 pips. Men det finns vissa antaganden gjorda här som pris strängt trending och inte piskar så jag förväntar mig att se resultat lite mindre än detta. Vilken typ av barer Använde du dig för att testa detta. Säkert kan du inte bestämma om du skulle ha blivit stoppad med hjälp av veckovisa, dagliga eller timmars spärr. Därefter använder du 15 minuter eller mindre för att titta på intraday action. Det låter som bra statistik Om du kunde bestämma om du skulle ha blivit stoppad. Senast redigerad senast 10-24-2009 klockan 05 38 PM. Här är några nyligen oönskade och riktiga testimonialer citerat med permission. Hi Cynthia, jag vill tacka dig mycket mycket för din Simple System Trading wi Jag kommer aldrig att vara densamma igen för dig Du har gjort det så lätt En blick på diagrammen är allt som behöver inte analyseras och försöker räkna ut det. Jag har flera diagram som ställts in med olika indikatorer, och jag tycker att jag går först och sist till ditt enkla system och kommer att radera diagrammen med de andra indikatorerna jag har lagt till AMA-pilarna och vita X-erna från ditt färgkodade system, eftersom jag gillar dem så mycket. Ett extra plus är de bra videoklippen du har med. Dina förklaringar med Diagrammar gör allt SUPER SIMPLE Det är perfekt Tack igen Barbara. Tack för denna enkla och utmärkta Simple Breakout - det är en bra hjälp för handlare. Och om jag får lägga till - ju mer jag har använt det de här dagarna - desto bättre tror jag Det är betydelsen av tydligt definierade poster, efterföljande stopp och utgångar är enorma - som bara handlare som har lidit av att inte använda dem kan vittna Detta är ett bra system - och till ett så rimligt pris Med vänliga hälsningar Esther Lim. Tack mycket tack för ditt utmärkta stöd , Cynthia Du ger mig det mest uppriktiga svaret och stödet jämfört med någon annan programvara som jag köpte innan jag äntligen kan se ett starkt ljus i Forex-mörktunneln eftersom ditt nya system rockar och rullar med alla gröna pipparna i rätt riktning Jag kommer att överväga att ta Max-kursen när jag kan behärska ditt nya system lite bättre Bara hoppas att knacka mer pips från retracements Tack igen och ha en lycklig tacksägelse Robert T. Oh men men det här är ett underbart system Ja, jag hämtade systemet söndag och började handel måndag jag har gjort rätt vid 500 redan i två dagar handel med 1 mycket handel Detta är ett så enkelt system att använda och din video instruktioner är underbara Allt du sa om systemet är rätt på pengarna Detta är så mycket kul att använda nu när jag kan se exakt när jag ska komma in och när jag ska gå ut gör jag vad du sa genom att titta på längre tidsramar för att bestämma trenden och sedan gå ner till den kortare tiden från mig för att få en ingång och avsluta Din hastighetsmätare är spektakulär Jag har försökt använda mest allt du rekommenderar och varit så nöjd med allt jag hade använt demo konton för ungefär 1 1 2 år med liten eller ingen framgång Sedan gick jag in i din hemsida och försökte vad du rekommenderade och wow, började jag tjäna pengar på mitt demokonto När jag gick till live-kontot, gjorde jag samma pengar, jag visste alltid att det fanns pengar att göra i Forex, men nu är det inte en Dröm men verklighet Allt jag kan säga är tack så mycket Det är som att jag hittade bilden av det 5000 stycket Forex-jigsågpussel du beskriver och nu kan jag lägga den ihop Mark A. I ett nötskal är dina nya program utmärkt. manuellt drivna system De kan enkelt programmeras för att vara så förenklad eller komplicerad som den hon önskar Allt är här De heter Cynthia s Easy Forex Breakout Trend Trading Enkla och avancerade system. Jag har handlat gemensamt lager i många decennier och Forex marknaden för över ett år. Ju mer jag använder dina indyer, desto mer obscena mina vinster har blivit Trading har blivit så lätt och helt stressfri. Jag har fått mitt eget Forex-handelsmaterial från många människor över hela världen. De flesta har hjälpt sig på egen väg. Men ingen har hjälpt mig så mycket som har Cynthia Jag har aldrig sett ett så bra system som det här Ingen finns. Så, hennes Easy Forex Breakout Trend Trading Enkla och avancerade system är toppklass jag rekommenderar starkt dem för alla som har för avsikt att lyckas i Forex trading Du behöver inget annat än ett mäklarkonto med MT-4-handelsprogramvaran. John A Bryant, MD, pensionerade mycket aktiv Forex-handlare. Jag älskar ditt färgkodshandelssystem och om du öppnar bilagorna ser du varför Analysis3 är bara GBP USD-data för att skapa det diagrammet Eftersom jag tog ut all personlig information, var god och använd det på något sätt som du önskar. Jag gick till ThinkForex baserat på din rekommendation och avrättningarna är enastående. Jag har aldrig haft en beställare i alla dessa e trades. I bara införlivat ditt nya enkla system ovanpå färgkoden och whooeee Jag förstår nu hur det fungerar bättre Jag är en visuell typ av kille Älska G-Spot med breakoutindikator det rockar Trading är faktiskt roligt igen. I har återhämtat alla mina förluster för detta år och 500 bort från återhämtning förra årets förlust. Jag handlar mest varje dag och använder aldrig mer än 10 av min kontohandel och varje månad ställer jag in ett mål att fördubbla kontot som definierar lotstorlek, antal avg branscher, ta vinst för varje handel osv. Jag sätter ner dagen efter och granska tidigare dagar trades och försöker bestämma vad jag gjorde fel för en förlorande handel saknar väntan på signal, hoppar för tidigt etc, mina fel inte systemet för att förbättra mina färdigheter och granska vad jag gjorde rätt för att förstärka goda vanor. Jag kan inte tacka dig nog, och jag var så skeptisk eftersom jag försökte så mycket ren krap där ute som aldrig fungerade. Bäst hälsningar och kan inte tacka dig nog. Min resultat med ditt breakout system har varit som förväntat All information Och de system du föreslår är bra och fungerar bra. Som ett testamente för ditt breakout-system stannar jag fortfarande med valutapar och tidsramar. De par som du föreslår fungerar bra, jag tittade på hur brytningssystemet svarade på den senaste AUD USD-rörelsen Färgerna markerar verkligen positionens ingång och utgång. Om du är på din dator när indikatorn utlöser är resultaten bra. Tack för din fortsatta hjälp och support med system, erbjudanden och vägledning. Regler, Graham DI köpte ditt system några dagar sedan, och jag vill tacka dig för att jag har tjänade pengar på mitt levande konto köpte jag både grundläggande och avancerade men jag använder bara grunden hittills och jag har kunnat tjäna pengar på det från en balans mellan 203 och 226 på bara en dag EI. Jag är väldigt nöjd med mitt köp av de enkla och avancerade systemen som jag inte har handlat denna vecka på grund av vad jag uppfattar som en mycket låg volymmarknad med liten rörelse. När röd zon och blå zon show com helt på en helskärm, säger jag ingen volym och inte att handla eftersom jag har så lite erfarenhet. Vilken rörelse det finns, är sporadisk och whipsaw. Jag skulle inte ha sett det utan det avancerade enkla systemet. Prenumeration e-post på fil. Genal ansvarsfriskrivning Unika och tidigare prestationer garanterar inte framtida resultat De redovisade prenumerationerna är verkliga och oönskade och på fil och citerade med tillstånd. Testimonials kanske inte är representativa för alla kunders erfarenheter Tidigare prestationer och testimonialer indikerar inte nödvändigtvis eller garanterar framtiden framgång Varje näringsidkare är ytterst ansvarig för sin egen framgång. Upptäck hemligheterna i Breakout Trend Trading Simple System idag. Upprepa din enkla systemindikatorsuite nu. Din serie med särskilda Breakout Simple System-indikatorer är redan laddade på en mt4-mall för du Du kommer vara redo att handla och börja tjäna pengar snart. Jag vet att jag kunde ladda 2 000 för det här handelssystemet som följer med Simple System-indikatorerna, mallen, pdf-manualen och massor av träningsvideor och skärmdumpar och det snabba e-mail-stödet som jag tillhandahålla men det kommer inte att kosta dig 2.000, eller till och med 1000, inte ens 500, även om det är wha Jag borde ladda. 297 är det vanliga priset, men för ett lågt introduktionspris kan du köpa på två olika sätt. Med Clickbank för endast 97 med en 60 dagars pengarna tillbaka garanti eller bara 67 00 via PayPal utan någon pengarna tillbaka garanti måste du vara överens om att inte be om återbetalning för att få specialrabatten Men oroa dig inte, du kommer att älska det. Du kan upptäcka hemligheterna i Breakout Trend Trading Simple System TODAY. Kan inte vänta med att prova. Här är hur man beställer nu. Du vill ha en 60 dagars pengarna tillbaka garanti, var vänlig och beställa för 97 via Clickbank. Vill du ha en speciell rabatt och acceptera att inte begära en återbetalning. Klicka på PayPal-knappen nedan för att beställa för ENDAST 67 00. och acceptera att inte Fråga om återbetalning, och det är ditt billigare. Kom ihåg, du kommer att älska handelssystemet. Här är hur man beställer nu. Vad händer om du inte beställer nu. Priset kan fördubblas imorgon. Du kan tjäna pengar idag är det ingen skräckhandel. Hämta det nu medan jag fortfarande erbjuder ett lågt introduktionspris os är inkluderade med stödjande skärmdumpar förklaringar. Frågor e-postsupport 7 dagar i veckan. Mallen är laddad med alla indikatorer du behöver. Stearinljuset är färgkodat så att du handlar i enlighet med färg. Inget av indikatorerna släpar och återfärger bara I den aktuella prisfältet. Konsolideringsperioder är tydligt synliga för att hålla dig från handelspipor. Du kommer att lära dig hur man handlar med volatilitet för snabbare vinster. Ändringar och utgångar är lätta att upptäcka bara med färgförändringar. På en 1 timme, 4 timmar eller Dagligt diagram, övervaka dina affärer i bara 5 minuter fyra gånger varje dag. Nuvarande handel kan vara kul Jag har tagit bort allvaret från handel. Det här är INTE ett nytthandelssystem, även om du kan handla nyhetshändelser med det, behöver du bara en stark trend Det är ett trend trading system baserat på färg och volatilitet. Inget behov av en stor konto starta handel på ett Cents konto med endast 100. Detta är inte ett säkringssystem och kan handlas med amerikanska mäklare. Works med någon mt4 mäklare, men jag berättar vem jag handlade om e med. Om du inte köper idag, kan du glömma mitt Breakout Simple System och bli dömd till dina gamla dåliga handelsresultat. Låt inte det hända dig. Gå vidare och beställa just nu vet jag att du blir glad du gjorde. Så här beställer du NU till det bästa priset på endast 67 00 via PayPal med ditt avtal om att inte begära återbetalning. Dedikerad till din handelssuccé. Day Trade Forex Team. A kombinerad 55 års erfarenhet av handel med terminer, optionsoptioner och forex. PS Beställ nu via PayPal för att låsa in det bästa priset du någonsin kommer att se Vi är övertygade om att du kommer att älska det här handelssystemet. PPS Don inte vänta med att bli ekonomisk fri Hjälp bekämpa global recession och spara din familj Börja tjäna pengar den här veckan. Super Simple System. This system är rent baserat på listan på indikatorer som hjälper till att bestämma tidpunkten för att komma in på marknaden. Signal att komma in. Super Signal ger dig många signaler när du ska gå in i handeln, det kommer att varna dig många gånger men tänk på det är att låta dig veta att du är redo och inte till en ter immediately. Signal Line ändrar färg när det vänder sig till en annan färg. Du kanske vill komma in men om du vill vara säker vänta när linjen bildar en bra vinkel som 30 grader eller mer då är det en stark trend. Aroon gör inte ändra inställningen från 20 till 50 hur man använder det här är det när antingen trendlinjen går ner, det är en annan signal. Flyttande medelvärden med Signal Line ger dig stor MACD på diagram. Ange marknaden först när Stokastiska blir färg, se till att annan indikator är överens om att göra det. Här är skärmbilderna. Ladda ner indikatorerna Färgstokastisk Signal Super Signal.03-10-2009, 07 26 AM. Join Date Mar 2009.thx allt du behöver göra nu är att ladda upp dina filer. 03-10-2009, 08 28 AM. Join Datum feb 2009. Jag kommer att titta på detta system Tack för att du skickade ariesto.03-23-2009, 07 53 AM. Join Datum mar 2009. Tack för metoden jag, Jag ska försöka se den här orsaken, se lättare och lönsam för mig. 03-24-2009, 09 54 AM. Join Datum mar 2009.Var hittar jag instruktioner om hur man ställer in den 03-31-20 09, 03 10 PM. Join Datum Aug 2008.Har någon använt denna strategi i realt konto Hur är det 04.04.2004, 04 54.Join Datum nov 2006.Användare som använder den här strategin på live eller demo.04-01 -2009, 06 23 PM. Join Datum Aug 2008.Tryck det på demo först för att vänja sig på det.04-02-2009, 05 19 AM. Join Datum Sep 2008. Jag är skapare av denna systme.05-08-2009 , 11 43 AM. Join Datum maj 2009.Originally Postat av ariesto. This system är rent baserat på listan på indikatorer för att hjälpa bestämma timing för att komma in på marknaden Signal att enter. Super Signal kommer att ge dig många signaler när du ska gå in i handeln, det kommer att varna dig många gånger men kom ihåg att det är att låta dig göra dig redo och inte komma in direkt. Signal Line kommer att ändra färg när det blir en annan färg, men du kanske vill komma in men om du vill vara säker vänta när linjen bildar en bra vinkel som 30 grader eller mer då det är en stark trend Aroon ändrar inte inställningen från 20 till 50 hur man använder det här är när antingen trendlinjen går ner, det är en annan signal. Moving Averages med Signal Line kommer att ge dig stor MACD på chart. Enter marknaden bara när Stochastic vänder färg, se till att andra indikator överens om att göra det. Här är skärmbilderna. Ladda ner indikatorerna Färg Stokastisk Signal Super Signal.

No comments:

Post a Comment